Baby Phone (2017)

Frankrijk / België

geregisseerd door Olivier Casas
met Medi Sadoun, Anne Marivin en Pascal Demolon

Ben is gehuwd met Charlotte. Hij worstelt met problemen in zijn carrière als componist van filmmuziek. Hij is onlangs vader geworden van een klein meisje en koos voor peetoom van de baby Nathan, een jeugdvriend. Ben, die wil profiteren van zijn relaties, nodigt hem uit voor een diner met een uitvlucht. Hij doet zijn vriend geloven dat zijn vader Hubert stervende is. Nathan arriveert vergezeld door Simon en beiden gaan ze naar de kamer van het kind. Wanneer hij ziet dat de babyfoon actief is zegt hij dat hij een een affaire heeft met Charlotte. Ben en Charlotte horen het gesprek en dat zorgt voor een verhitte sfeer.

Teaser