Revelations (2016)

India

geregisseerd door Vijay Jayapal
met Lakshmi Priyaa Chandramouli, Anantharaman Karthik en Arpita Banerjee

Shobha, een jonge Tamil vrouw, woont in Calcutta met haar man Sekhar, een verslaggever van een dagblad. Ze zijn reeds vier jaar getrouwd. Shobha worstelt met onbekende spanningen in haar huwelijk. Ze heeft een complexe relatie met haar nieuwe buurman Manohar, een Tamil man van middelbare leeftijd die een mysterieus verleden heeft. Ondertussen heeft Sekhar, zonder dat Shobha het weet, een geheime, seksueel geladen verhouding met zijn collega-verslaggeefster, Divya, een openhartig Bengaals meisje dat uitkomt voor wat ze in haar leven wil. Het feit dat zowel Shobha als Sekhar vreemdgaan zou wel eens het einde van hun huwelijk kunnen betekenen.