ad
  • 8.147.204 stemmen

Love under the Stars (2015)

Komedie / Romantiek | 106 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Terry Ingram

Met onder meer: Wes Brown, Ashley Newbrough en Jaeda Lily Miller

Over Love under the Stars

Becca is een vrouw van in de dertig, die zich nog erg jong voelt. Er ontstaat een bijzondere vriendschap tussen haar en Emily. Zij is een rustig, jong meisje dat pasgeleden haar moeder verloren is. Samen met Nate, de vader van Emily, gaan de twee regelmatig samen iets leuks doen. Door Becca kruipt Emily uit haar schulp en leert zij omgaan met het verdriet dat zij heeft. Maar ook tussen Nate en Becca lijkt er langzaamaan iets bijzonders te ontstaan.

avatar van Alittleromance

Alittleromance

Zeer ontroerde film. Mooi verhaal dat je hart raakt.

avatar van AnyaH

AnyaH

Mierzoete Amerikaanse romcom over verlies van een ouder, een verdrietig meisje, vriendschap, teleurstellingen en de kracht van de liefde. Mooie cinematografie, romantische muziek, degelijke cast, eigenlijk niets op aan te merken. De humor deed regelmatig een glimlach op mijn gezicht toveren. Film was wel iets overgeromantiseerd en soft. Zeker niet onaardig te noemen, maar mijn voorkeur gaat toch duidelijk uit naar een goede dramafilm......