ad
  • 8.105.306 stemmen

Alliances Rouge Sang (2016)

Drama / Thriller | 88 minuten

Genre: Drama / Thriller

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Marc Angelo

Met onder meer: Anthony Delon, Barbara Cabrita, Sylvie Audcoeur

IMDb beoordeling: 5,8 (42)

Oorspronkelijke taal: Frans

Oorspronkelijke titel: Alliances rouge sang

Releasedatum: 8 september 2016

Over Alliances Rouge Sang

Anna, een jonge alleenstaande moeder van bescheiden afkomst, is in de zevende hemel: ze staat op het punt om te trouwen met Guillaume, een briljant chirurg. De moeder van Guillaume heeft het echter niet op Anna begrepen en vindt haar te min voor haar zoon. De dag na hun huwelijk staat de politie voor de deur, met het slechte nieuws dat Guillaumes ex-vrouw Roxane vermoord is teruggevonden. Het duurt niet lang vooraleer alle aanwijzingen in de richting van Guillaume beginnen te wijzen. Anna weigert te geloven dat haar grote liefde een moordenaar is en ze doet alles wat ze kan om zijn onschuld te bewijzen. Gaandeweg begint Anna echter te beseffen dat Guillaume niet helemaal is wie hij lijkt te zijn.

avatar van Ardjuna

Ardjuna

Het wordt aangekondigd als thriller, maar zoals bij vele Franse films die als thriller aangekondigd wordt vond ik er niet veel thrillerigs aan. Het verhaal doet wat gekunsteld aan, maar ik heb me wel vermaakt.