Lost in London (2017)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Woody Harrelson
met Woody Harrelson, Owen Wilson en Willie Nelson

Woody Harrelson woont in Londen. Hij heeft het moeilijk om naar huis te gaan en bij zijn familie te zijn. Hij heeft discussies met oude vrienden. De wet is hem ook niet gunstig gezind. Dat alles zorgt ervoor dat hij niet kan slagen in zijn leven. In de loop van een nacht met veel tegenspoed belandt hij tot overmaat van ramp ook nog in de gevangenis.

Advertised as "The World's First Live Movie," Lost in London (2017) will be broadcast in select theaters as it being filmed. A single camera will be used for filming.
(IMDb trivia)

Opmerkelijk.

Wel 'normale' release op iTunes.

avatar van schumacher
Ik snap het niet wrm ze zoiets maken?
Er was hier en daar wel eens een klein grappig momentje maar voor de rest? Sloeg toch op niet veel?