Çalgi Çengi Ikimiz (2017)

Turkije

geregisseerd door Selçuk Aydemir
met Murat Cemcir, Ahmet Kural en Rasim Öztekin

De neven Salih en Gürkan zijn muzikanten en grote fans van het popidool Tarkan. Hun eigen carrière bestaat voorlopig uit het spelen van muziek op bruiloften en daarom hopen ze uiteindelijk ontdekt te worden door een talentscout. Maar van de verhoopte loopbaanontwikkeling komt niets terecht en op de een of andere manier raken de neven in de klauwen van de maffia. Maar voorlopig hebben de mafiosi geen taak voor Salih en Gürkan en dus blijft alles voor de jongens hetzelfde: blijven spelen op bruiloften, maar nu op die van de maffialeden.