Maciste e la Regina di Samar (1964)

Alternatieve titel: Hercules against the Moon Men

Frankrijk / Italië
Fantasy / Avontuur

geregisseerd door Giacomo Gentilomo
met Sergio Ciani, Jany Clair en Anna Maria Polani

Als in het Oude Griekenland een groep buitenaardse wezens de stad Samar terroriseert, sluit de koningin van die stad een pact met de vijand om gezamenlijk de wereld te veroveren. De bevolking van Samar wil daar niets van weten, en is dan ook blij als de sterke Hercules opstaat om de buitenaardse wezens te bevechten.

avatar van pascal83
Dit is de enigste oude Hercules film die ik niet gezien heb, maar hoe verzin je in godsnaam zo'n verhaal ... maar het zal nog altijd wel beter zijn dan de kevin sorbo hercules films

avatar van Vinokourov
Naah, hij is toch erg, erg slecht en saai. Of je moet kunnen genieten van het geöliede lichaam van Hercules en wat belachelijke scenes, waarbij zijn kracht naar voren moet komen. De 'Moon men' vallen overigens ook vies tegen.

avatar van otherfool
Ik vond de rotsmensen eigenlijk wel cool, al is hun leider in het sullige pakje te lachwekkend voor woorden. Het onzalige verhaaltje en de ellenlange zandstormscene worden gecompenseerd met ouderwetse knokpartijen en een leuke campy sfeer. Slecht natuurlijk, maar ergens ook nog wel amusant.

2*.