Ladybugs (1992)

geregisseerd door Sidney J. Furie
met Rodney Dangerfield, Jackée Harry en Jonathan Brandis

Chester Lee werkt bij Mullens Industries en wil graag promotie maken. De grootste drijfveer daarachter is dat zijn vriendin Bess dan eindelijk met hem zou willen trouwen. De enige manier om de promotie te bereiken, is voor Chester om de coaching van het door het bedrijf gesponsorde meidenvoetbalteam, de Ladybugs, op zich te nemen en ze naar het kampioenschap te leiden. Als Chester, die absoluut niets van voetbal weet, de meiden ontmoet, realiseert hij zich dat zijn missie heel erg lastig zal worden.

Horrorfanaat
R.I.P. Rodney Dangerfield en Jonathan Brandis.
Jammer dat deze film zo ruk was.

avatar van DeCol
Wel een aardige film voor op een middagje. Grappig ventje die Dangerfield.

avatar van movie acteurs
Niks mis mee. Best leuke komedie met Jonathan Brandis en een grappige Dangerfield. De film had best wel wat leuke momenten. Aardige film die van mij een 3,0 krijgt.

avatar van DDT
DDT
Allee jong ik moet altijd veel lachen met de films van Rodney.Leuke comedy,ok is geen topfilm maar wel leuk om te zien

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Een typische Rodney Dangerfield film maar dan wel 1 van de leukere!
Simpel en voorspelbaar verhaaltje maar dat mag de pret niet drukken! Leuke Rodney one-liners en een cast die er zichtbaar plezier in heeft.
Niks mis mee, ook niet bijzonder maar een lekker tussendoortje die zonder moeite in ene ruk is uit te zitten.