Hercules (1983)

Verenigde Staten / Italië
Avontuur / Fantasy

geregisseerd door Luigi Cozzi
met Lou Ferrigno, Sybil Danning en Brad Harris

Het verhaal over de legende Hercules, die probeert de knappe prinses Cassiopea te redden uit handen van de kwaadaardige koning Minos en zijn dochter Ariadne. Hij wordt hierbij geholpen door tovenares Circe.

avatar van timburton
Oké, heel goed uitgelegd hoor... Ik vind deze Hercules in ieder geval bagger. 1,0

avatar van Aapje81
Ik vind gewoon leuk een ander woord heb ik er niet voor. Ferrigno is een waardeloos acteur maar zijn films vind ik nog altijd leuk

avatar van krosnicky
deze heb ik wel meer dan 100 keer gezien toen ik klein was

avatar van m1chel
Deze film is zo fout, dat hij leuk word. De effecten,kleding,acteerprestaties,verhaal en vele andere dingen zijn zwaar benedenmaats. Maar toch leuk om te zien, lekker met een zak chips op de bank naar deze film kijken, met als ultieme misser het gevecht tussen Hercules en een of andere lego draak.