Addicted to Fresno (2015)

geregisseerd door Jamie Babbit
met Aubrey Plaza, Clea DuVall en Judy Greer

Shannon (Judy Greer) is net ontslagen uit een afkickkliniek voor haar seksverslaving als haar zus Martha (Natasha Lyonne) een baan voor haar regelt als dienstmeisje bij het plaatselijke hotel Fresno Suites waar ze zelf ook werkt. Wanneer Shannon na een terugval haar nieuwe start meteen verprutst door per ongeluk een hotelgast te doden besluit Martha er alles aan te doen om haar zus een dekmantel te geven voor haar misdaad.

Aardige film over een vrouw met een seksverslaving die samen met haar zus gaat werken in een hotel. Een verhaal waarvan het verloop zich niet gemakkelijk laat voorspellen. Een vlot tempo en hier en daar wel grappig, al zakt het tegen het einde wel wat in. Judy Greer en Natasha Lyonne zijn leuk gecast als zussen.