Drei Eier im Glas (2015)

1 stem

Oostenrijk

geregisseerd door Antonin Svoboda
met Dirk Stermann, Heinz Strunk en Christoph Grissemann

Drie eenzame en gedesillusioneerde mannen vinden elkaar bij het saxofoonspelen over de liefde. Barney Schweinheimer, een voormalig model, houdt van zijn carrière niet meer over dan een koffer en zijn saxofoon. Michael Kiesel leeft onder de duim van zijn tirannieke vader en biedt een 'saxofooncursus voor alleenstaanden' aan. Dragan Kuhl is het grootste deel van de tijd helemaal alleen in zijn enorme landhuis en speelt er pingpong. Tussen de cognac en de beschuitjes door spelen de drie samen in een kamer, tot YouTube hun leven verandert.