Les Gorilles (2015)

Frankrijk
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Tristan Aurouet
met Joey Starr, Manu Payet en Alice Belaïdi

Alfonso, een afgestompte en brutale officier van de beschermingsdienst van Belangrijke Persoonlijkheden, wordt gedwongen om samen te werken met Walter, een jonge onervaren rekruut, die gefascineerd is door de wereld van de showbusiness. Dit onwaarschijnlijke duo is verantwoordelijk voor de bescherming van Jal-Y, een jonge Rhythm & Blues-ster, bedreigd door haar ex, een crimineel op de vlucht.