Batkid Begins (2015)

Documentaire

geregisseerd door Dana Nachman
met Hans Zimmer, Naomi Kyle en Ama Daetz

Een kind. Een wens. Miljoenen zijn geraakt. Wie had kunnen denken dat een 5-jarig jongetje dat vocht tegen leukemie een stad en een land voor een dag kon veranderen? Niemand. Niet zijn familie. Niet zijn vrienden. Niet de duizenden vrijwilligers die van heinde en verre kwamen om zijn wens uit te laten komen. Maar het gebeurde.

avatar van MH040
Na deze documenaire zal over dit verhaal ook een speelfilm gemaakt gaan worden

Julia Roberts maakt film over leukemiepatiënt 'Batkid' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl