Russell Madness (2015)

Alternatieve titel: Russel Rage

Familie

geregisseerd door Robert Vince
met Ameko Eks Mass Carroll, Fabio Chiesa en Chris Coppola

Russell is een kleine terriër met een groot hart die ervan droomt een gezin te hebben. Nadat hij ontsnapt uit de dierenwinkel vindt hij onderdak bij de Ferraros, een familie die probeert de professionele worstelring van hun opa nieuw leven in te blazen. De familie ontdekt dat hun nieuwe huisdier ongelooflijke worstelvaardigheden heeft. Russell wordt vervolgens een professionele worstelaar met de hulp van zijn coach Hunk.

avatar van schumacher
Mja, zoals verwacht he; vooral geschikt voor kleine kinderen, die zulle dit nog leuk vinden.
Ik heb met een zeg maar half oog zitten kijken en ook omdat ik graag beesten zie maarja, zo'n film dat is niks voor mij.
Dus geen aanrader voor volwassen mensen, voor je kinderen tussen de zeg maar 0-8j die gaan da wel nog oke vinden.

avatar van Noodless
Ach, gewoon een vermakelijk gezinsfilmpje waarin Russell en het aapje de show stelen.
Op gebied van humor wel wat meer van verwacht. 6/10