Cirkusdynastiet (2014)

Alternatieve titel: The Circus Dynasty

Denemarken
Documentaire / Drama

geregisseerd door Anders Riis-Hansen

Er waren eens twee beroemde circusfamilies in Noord-Europa: de familie Berdino (de grootste) en de familie Casselly (de meest bekroonde). In een jaar werden respectievelijk een zoon en een dochter in de families geboren. Ze groeiden samen op en wat iedereen hoopte, gebeurde: ze werden verliefd op elkaar. Zo sprookjesachtig als dit klinkt, zo wordt het ook verfilmd: de liefde tussen Patrick Berdino en Merrylu Casselly, die samen een onverslaanbaar duo vormen in de piste, en een gouden belofte voor de toekomst van de circusdynastie.