Raluca (2014)

Tsjechië
Misdaad / Drama

geregisseerd door Zdenek Viktora
met Jan Dolanský, Malvína Pachlová en Helena Dvoráková

Voormalig rechercheur Filip Marold werkt als privédetective, bespioneert mensen voor geld en slaapt met zijn secretaresse. Tot het moment dat hij de verleidelijke Raluca ontmoet, die zijn leven op z'n kop zet. Marold valt als een blok voor haar en ze krijgen een relatie. Daar is niet iedereen even blij mee en Marold wordt geconfronteerd met een paar onprettige zaken uit het verleden, die hij het liefst had vergeten. Maar wat is precies de rol van Raluca?