Painkillers (2015)

Canada
Thriller / Sciencefiction

geregisseerd door Peter Winther
met Tahmoh Penikett, Lesley-Ann Brandt en Erica Durance

Een groep huurlingen is naar Afghanistan gestuurd om een lang gezochte schat te vinden. Ze komen terecht in een gesticht voor krankzinnigen zonder dat ze weten wat er precies met hen is gebeurd. Met mysterieuze medicatie wordt geprobeerd hun geheugen weer wat op te frissen. Maar als er vervolgens een geheim aan het licht komt, komt hun leven op het spel te staan.