Eau Zoo (2014)

België / Frankrijk
Drama / Thriller

geregisseerd door Emilie Verhamme
met Martin Nissen, Delphine Girard en Margaux Lonnberg

Lou en Martin leven in een wereld waarin hun lot wordt beslist door de vaak bedrieglijke zintuiglijke waarnemingen van hun ouders. Ze proberen te ontsnappen aan hun overbeschermende familie, maar de omstandigheden dreigen hen uit elkaar te drijven.

TEASER

avatar van Verhoeven
De trailer heeft zeker de eerste helft iets ongrijpbaars. Te zien op het Filmfestival van Gent.