Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Rastres de Sàndal (2014)

Alternatieve titels: Rastros de Sándalo | Traces of Sandalwood

1 stem

Spanje / India

geregisseerd door Maria Ripoll
met Aina Clotet, Naby Dakhli en Nandita Das

De succesvolle actrice Mina in Mumbai kan haar kleine zusje Sita maar niet vergeten. Op jonge leeftijd werden ze van elkaar gescheiden na de dood van hun moeder. Drie decennia later ontdekt Mina dat Sita het goed maakt in Barcelona. Maar Sita’s adoptieouders hebben alle sporen die leiden naar haar eigenlijke verleden uitgewist en Sita, die nu de naam Paula draagt, heeft geen enkele herinnering aan haar Indiase achtergrond of aan Mina. Nu een nuchtere biologie onderzoeker in Barcelona, begint Paula aan een lange zoektocht wanneer ze geconfronteerd wordt met de waarheid over haar verleden. In haar reis om zichzelf te ontdekken wordt ze geholpen door de knappe Indiase immigrant Prakash.