There's Always Woodstock (2014)

Alternatieve titel: Always Woodstock

Komedie / Muziek

geregisseerd door Rita Merson
met Allison Miller, Brittany Snow en Jason Ritter

De neurotische Catherine Brown krijgt haar zangcarrière maar niet van de grond in New York. Nadat haar leven daar spontaan uit elkaar valt, besluit ze voor de zomer terug te gaan naar haar familiehuis in Woodstock, New York. Niet alleen wordt ze daar geconfronteerd met fouten uit het verleden, maar ontdekt ze ook wat het vergt om te slagen als een succesvolle muzikant.