Hasee Toh Phasee (2014)

India
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Vinil Matthew
met Sidharth Malhotra, Parineeti Chopra en Adah Sharma

Tien jaar na hun eerste ontmoeting komen Nikhil en Meeta elkaar opnieuw tegen. Nikhil heeft een week de tijd om te bewijzen dat hij een goede kandidaat is om te trouwen met Meeta's zuster Karishma. Maar tijdens die week komen de oude bekenden wel heel erg dicht bij elkaar.

Doorsnee Bollywood-romcom, helemaal toegespitst op de betrekkelijke nieuwkomers Sidharth Malhotra en Parineeti Chopra. Hartstikke voorspelbaar, maar kijkt niettemin in weerwil van de lange speelduur best lekker weg. Vooral leuk.