- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Thanks voor de tip, ga het iig serieus overwegen. Ga het bij de volgende wedstrijd eens in de groep gooien. Het overwegen waard. Je opmerking wat betreft de oude garde bevalt mij ook wel
.
behalve als je van zingen houdt dan kun je wel beter aan gele zijde blijven 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Stel je niet aan, Apollinisch. Ik ben niets vreemds tegengekomen de laatste dagen, gelukkig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Of een collega gooit zijn scc naar beneden als-ie de eerste trap op is. Mogelijkheden te over in die oude Kuip.
Dat is waar. Goed dat de nieuwe Kuip een pending process is
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Gebruik de meldknop als je denkt dat er regels worden overtreden zou ik zeggen.
Kan me niet voorstellen dat die voorbeelden van jou als schadelijk worden gezien. Als dat een nare sfeer is, dan is elk topic op dit forum waar enige discussie heerst voorzien van een nare sfeer.
Kan het nu weer over het voetbal gaan? Want deze discussie mogen ze op zich wel weggummen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
behalve als je van zingen houdt dan kun je wel beter aan gele zijde blijven
Dat is niet zo nodig, heb geen gouden strotje. Zolang je niet aangekeken wordt als je fanatiek supportert heb ik er geen problemen mee. Tot volgend seizoen dan
.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Gebruik de meldknop als je denkt dat er regels worden overtreden zou ik zeggen.
Kan me niet voorstellen dat die voorbeelden van jou als schadelijk worden gezien. Als dat een nare sfeer is, dan is elk topic op dit forum waar enige discussie heerst voorzien van een nare sfeer.
Kan het nu weer over het voetbal gaan? Want deze discussie mogen ze op zich wel weggummen.
Wat een onzin zeg.
Niks aan 't handje hier.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Dat is niet zo nodig, heb geen gouden strotje. Zolang je niet aangekeken wordt als je fanatiek supportert heb ik er geen problemen mee. Tot volgend seizoen dan
.
Zeker niet : ) al is er nu wel stoelnummering ingevoerd maar bij ons gedeelte houdt niemand zich daaraan.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Van Rhijn mag weer opdraven bij Oranje na de afmelding van Janmaat. 
Schaars heeft zich trouwens afgemeld, net als Rekik bij Jong Oranje.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van Rhijn mag weer opdraven bij Oranje na de afmelding van Janmaat. 
Schaars heeft zich trouwens afgemeld, net als Rekik bij Jong Oranje.
Prima zaak, beetje ritme op doen. Speelt zondag toch niet.
Ik vraag me wel af wat vd Wiel onze bondscoach heeft aangedaan. Totaal out of the picture.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Zeker niet : ) al is er nu wel stoelnummering ingevoerd maar bij ons gedeelte houdt niemand zich daaraan.
Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel (maar omdat bij jullie niemand zich er aan houdt zal het wel niet veel problemen opleveren). Had een aantal seizoenen geleden zo'n halve gare naast me staan die boos was dat hij zijn eigen stoel niet kon reserveren voor de Europese wedstrijden en maar uit protest er toch ging staan.
Gelukkig krastte hij na een kwartier op maar dat neemt wel een heel stuk van de stadionbeleving bij mij weg.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Even de boeken nakijken mjk. Totaal irrelevant waar de overtreding wordt ingezet in een dergelijk geval. Binnen de 16 had ie hem nog steeds vast, dus als je fluit is het in ieder geval een penalty. De rest ben ik met je eens.
Verrek, je hebt gelijk. Vreemde regel eigenlijk, want vasthouden is een overtreding dus dient de scheids onverwijld te fluiten waarna het spel stil ligt. Als de scheids dus iets langer wacht en pas fluit binnen de 16 beïnvloedt hij danig het spel daarmee. Nu was in deze situatie daar geen sprake van, of de scheids heeft bovenmenselijke gaven.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eerst half Dublin afgezocht naar een pub die Ajax uitzond (probeer dat maar eens te doen wanneer er hurling gespeeld wordt...) om vervolgens helemaal gek te worden van het vertoonde spel. Slechte tweede helft, om ziek van te worden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sneijder schijnt bij Galatasaray-Fenerbahce erg goed te hebben gespeeld en erg dreigend te zijn geweest. Goede zaak. Idioot dat hij er woensdag niet bij zit.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Sneijder schijnt bij Galatasaray-Fenerbahce erg goed te hebben gespeeld en erg dreigend te zijn geweest. Goede zaak. Idioot dat hij er woensdag niet bij zit.
Ook 108 minuten, die is dus gewoon fit.
Jack weer zonnebankje gepakt, en Van Hintum blijft slecht met dat apparaat. Doet het dan gewoon niet. En Adriaanse is weer gewoon helder en duidelijk, heerlijke analist.
Materny Held 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel (maar omdat bij jullie niemand zich er aan houdt zal het wel niet veel problemen opleveren). Had een aantal seizoenen geleden zo'n halve gare naast me staan die boos was dat hij zijn eigen stoel niet kon reserveren voor de Europese wedstrijden en maar uit protest er toch ging staan.
Gelukkig krastte hij na een kwartier op maar dat neemt wel een heel stuk van de stadionbeleving bij mij weg.
Inderdaad, ik heb ook liever nummeringsvrij, niet de kans dat er een seizoen lang een vervelend persoon naast/voor/achter je zit. De invoering leverde wel flink wat onnodig gedoe op in het begin, maar er zijn ook vakken waar het goed werkt en men het prima vindt, zal bij jullie ook wel zo zijn denk ik
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het begin is er voor Villa. Heerlijke golazo. Die is voor het Wk in Brazilië weer in topschutter vorm.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
'Ajax speelt telkens met 10 man'
Ja, altijd onzichtbaar die Sigthorsson 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
'Ajax speelt telkens met 10 man'
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Makkelijk zeg.
Geef 't gewoon toe, gelijk heeft die wel die Jack.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Wesley Sneijder [...] en erg dreigend te zijn geweest.
Tegen z'n directe tegenstander: 'Als je scoort, zet ik je op een eiland met Yolanthe".
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou niet echt een dreigement lijkt me
. Dan doe je er wel alles aan om te scoren me dunkt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
O ja, zo had ik het nog niet bekeken. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Da's een filmpje van bijna een half jaar geleden. Heb jij hem dit seizoen al iets opzienbarends zien doen?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Helaas niet in anderhalf wedstrijd............
Wel vreemd, want Sighthorsson kwam juist tegen AZ telkens terugzakken het middenveld in om te combineren, lijkt mij toch actieve betrokkenheid in het spel..
Maar hij heeft wel wat houterigs, ik mis de flair wel. Zo'n bal die de Jong erin kopt moet hij eigenlijk maken. En dat mis ik wel heel erg, de goals die hij maakt zijn vaak frommelgoals. Nooit een simpel, maar mooi spitsendoelpunt als de Jong gisteren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax start met Schone en Kolbeinn, wordt weer genieten. (en mochten ze er onverhoopt allebei een inleggen, neem ik met alle liefde deze woorden terug). Ik heb er weinig vertrouwen in.
Ik zie daar liever een goed meevoetballende speler, die het elftal beter laat functioneren, zoals Siem dat daar al vaker deed en Hoesen m.i. kan (mits ie net zoveel krediet gaat krijgen als Kolbeinn, want ook bij hem zal er ongetwijfeld nog wel eens wat mis gaan).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
WTF Willem van Hanegem

Uit tegen FOX kan Feyenoord zich revancheren - AD.nl
Hij is gewoon zo zielig dat het grappig begint te worden. Fox=pro Ajax?
Dan had van Halst vast niet een half uur lopen zoeken met z'n pierrot naar van Rhijn haha.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ach, elke zender/alle media is pro-Ajax, dat weet je toch?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
van Hanegem is in dit geval ook media, helaas haha.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.