• 8.985.908 stemmen

Tengoku Daimakyou

Tengoku Daimakyou seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Tengoku Daimakyou? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Tengoku Daimakyou.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Tengoku Daimakyou (Seizoen 1) dateert van 2023.

Tengoku Daimakyou Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Tengoku Daimakyou? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Tengoku Daimakyou seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Tengoku Daimakyou Serie Informatie

Tengoku Daimakyou is een Animatie / Avontuur-serie uit 2023. Geregisseerd door Kouji Komurakata met onder meer de acteurs Gen Sato, Sayaka Senbongi en Hibiku Yamamura .

Het is vijftien jaar geleden sinds een ramp de moderne beschaving volledig vernietigde. Een groep kinderen leeft in een faciliteit, geïsoleerd van de buitenwereld, en wordt opgevoed door robots. Hoewel het leven daar afgezaagd lijkt, zitten de kinderen vol potentie en nieuwsgierigheid. In veel opzichten is het een stukje hemel en is de buitenwereld een hel. Er is bijna niets mechanisch meer en het wordt nu bewoond door bizarre en krachtige bovennatuurlijke wezens. Maru, met de hulp van Kiruko, doorkruist wat ooit Tokio was voor de hemel. Maar na zo lang zoeken is de hemel misschien meer een onhoudbare droom dan een potentiële realiteit.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 4,00 met in totaal 1 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.