• 8.978.898 stemmen

Genre: Actie / Thriller

Ontwikkeld door: Mark Boal

Met onder meer: Luke Evans, Michiel Huisman en Jessica Collins

Release datum: woensdag 23 november 2022

Eerst uitgezonden op: Apple TV+ (Verenigde Staten)

• Apple TV+ Bekijk via Apple TV+

Plot Echo 3

Amber Chesborough is een briljante jonge wetenschapper en tevens het emotionele hart van een klein Amerikaans gezin. Wanneer Amber vermist wordt langs de grens van Colombia en Venezuela, worstelen haar broer, Bambi, en haar man, Prince - twee mannen met grote militaire ervaring en een gecompliceerd verleden - om haar te vinden. Dit alles tegen de achtergrond van een geheime oorlog.

Komt er een Echo 3 seizoen 2?

Meningen over Echo 3

avatar van DreamTech

DreamTech

woensdag 15 februari 2023
Echo 3 seizoen 1 Zeer goeie serie ik moest hem nog kijken maar bevalt mij prima, begrijp de andere lage cijfers niet maar ja ieder zijn ding/mening !

rondh_tv

zondag 21 mei 2023
Echo 3 seizoen 1 Niet zo goed. Matig acteerwerk en slecht uitgewerkt verhaal. En erg langdradig En allesbehalve realistisch dat bij dit soort series wel nodig is.