• 8.519.945 stemmen

Erfgenaam, De

De Erfgenaam seizoen 3?

Zal er een seizoen 3 beschikbaar komen voor de tv-serie De Erfgenaam? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van De Erfgenaam.

Het laatste bij ons bekende seizoen van De Erfgenaam (Seizoen 2) dateert van 2022.

De Erfgenaam Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 3) van De Erfgenaam? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over De Erfgenaam seizoen 3 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

De Erfgenaam Serie Informatie

De Erfgenaam is een Reality-serie uit 2020-2022.

In ons land sterven ongeveer honderd mensen per jaar, zonder dat er een rechtmatige erfgenaam bekend is. Ruben Nicolai probeert, met hulp van erfrechtspecialist Klaas Zondervan, het geld bij de rechtmatige erfgenaam te krijgen voordat de verjaringstermijn van twintig jaar verstrijkt, en de erfenis vervalt, met als gevolg dat het geld in de staatskas verdwijnt. Deze personen laten zich echter soms moeilijk vinden. Dit brengt Nicolai over de hele wereld, en levert ontroerende, grappige en aangrijpende momenten uit verscheidene familiegeschiedenissen op.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,83 met in totaal 3 stemmen. De serie heeft momenteel 2 seizoenen.