• 8.986.007 stemmen

Genre: Misdaad / Mystery

Ontwikkeld door: Kevin Williamson

Met onder meer: Kevin Bacon, Shawn Ashmore en James Purefoy

Release datum: maandag 21 januari 2013

Eerst uitgezonden op: FOX (Verenigde Staten)

Plot The Following

De beruchte seriemoordenaar Joe Carroll is ontsnapt uit de gevangenis en begint opnieuw te moorden, de FBI roept agent Ryan Hardy op om de zaak op te lossen. Hardy was verantwoordelijk voor het vastleggen van Carroll negen jaar geleden. Hardy kent hem beter dan wie dan ook. Maar de Ryan Hardy die Carroll oppakte jaren geleden is niet dezelfde man als vandaag. Hij is zowel fysiek als mentaal veranderd door het vorige nastreven van deze seriemoordenaar.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Ryan Hardy

Meningen over The Following

avatar van locutus

locutus

woensdag 13 januari 2016
The Following seizoen 1 Eén van de weinige series die ik niet uit heb kunnen kijken. Tenenkrommend soms, ik begrijp niet dat hier nog meer seizoenen van zijn gekomen.

Tommeh

donderdag 18 februari 2016
The Following seizoen 1 Mee eens, heel matig geschreven met belachelijk acties af en toe. Bijvoorbeeld followers die midden op de dag mensen in de fik steken of iemand in een vol restaurant met een kruisboog neerschieten, en vervolgens rustig kunnen weglopen zonder dat er ook maar iemand er naar opkijkt. Heb me regelmatig kapot zitten ergeren en ben ook ergens rond aflevering 12 agehaakt.