• 8.986.007 stemmen

Metal Hurlant Chronicles

Metal Hurlant Chronicles seizoen 3?

Zal er een seizoen 3 beschikbaar komen voor de tv-serie Metal Hurlant Chronicles? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Metal Hurlant Chronicles.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Metal Hurlant Chronicles (Seizoen 2) dateert van 2014.

Metal Hurlant Chronicles Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 3) van Metal Hurlant Chronicles? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Metal Hurlant Chronicles seizoen 3 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Metal Hurlant Chronicles Serie Informatie

Metal Hurlant Chronicles is een Actie / Sciencefiction-serie uit 2012-2014. Geregisseerd door Guillaume Lubrano met onder meer de acteurs Scott Adkins, Michelle Ryan en Craig Fairbrass .

Metal Hurlant Chronicles is een anthologiereeks waarin elke aflevering een op zichzelf staand verhaal is. Elk verhaal speelt zich af op een andere planeet, waarbij alle verhalen met elkaar zijn verbonden door een asteroïde genaamd de Metal Hurlant. Deze asteroïde is het laatste fragment van wat ooit een levende planeet was, maar werd vernietigd door de waanzin van haar bewoners. De Metal Hurlant is nu gedoemd om voor eeuwig door de ruimte te dwalen en komt daarbij langs allerlei planeten, ruimteschepen en andere locaties.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter nan met in totaal 0 stemmen. De serie heeft momenteel 2 seizoenen.