• 8.262.991 stemmen

Het Huis Anubis (2006-2009)

Drama / Thriller | 4 seizoenen
4 seizoenen
3,36 25 stemmen + Mijn stem

Status: Beëindigd

Genre: Drama / Thriller

Oorsprong: Nederland / België

Ontwikkeld door: Bart van Leemputten

Met onder meer: Loek Beernink, Iris Hesseling en Walter Crommelin

IMDb beoordeling: 7,4 (543)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Release datum: 26 september 2006

• Ziggo Bekijk via Ziggo

Plot Het Huis Anubis

In een statig pand uit 1900, dat dienst doet als internaat, wonen negen jongeren samen onder leiding van conciërge Victor. Wanneer nieuwkomer Nienke als ontgroening een nacht moet doorbrengen op de zolder van het huis doet ze een bizarre ontdekking: het huis heeft een geschiedenis, een groot mysterie waar niemand iets vanaf weet. Terwijl ieder op zijn eigen manier bezig is met school, vrienden, liefdes en volwassen worden, gaan de negen op zoek naar de verborgen geschiedenis van het huis. En die hadden ze maar beter met rust kunnen laten.

Social Media

Meningen over Het Huis Anubis

avatar van tommykonijn

tommykonijn

donderdag 12 december 2019
Het Huis Anubis seizoen 1 Jeugdseries als deze zijn altijd wat lastiger te beoordelen. Inhoudelijk kan ik me er niet meer veel van herinneren, maar Het Huis Anubis was wel een van de eerste series die ik actief volgde (cartoons daargelaten). Het was voor mij wat SpangaS voor vele andere leeftijdgenoten was. Dit eerste seizoen volgde ik met veel interesse. Ik vond de spanning vaak om te snijden, want iedere aflevering eindigde wel met een onheilspellende cliffhanger. Tegelijkertijd weet ik nog dat toen (een deel van) dit mysterie in seizoen 2 eenmaal was opgelost mijn interesse wegebde en ik ook ben afgehaakt. Kennelijk was ik als kind wat minder vergevingsgezind als het gaat om aanzien of iets nog beter wordt :D

tommykonijn_mm

donderdag 12 december 2019