• 8.985.754 stemmen

Ontwikkeld door: Rita Horst

Met onder meer: Diederik Ebbinge, Bianca Krijgsman en Annet Malherbe

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Release datum: vrijdag 6 januari 2017

Eerst uitgezonden op: NPO 3 (Nederland)

Plot B.A.B.S.

Loek Nieuwenhaag kampt dagelijks met de handicaps faalangst, hyperventilatie, claustrofobie en smetvrees. Hij is onlangs werkloos geworden en zoekt een nieuwe baan. Die vindt hij bij het bureau Look-a-Layla dat lookalikes verhuurt, omdat hij als twee druppels water lijkt op de bekende acteur Anton Faber. Deze acteur speelt de hoofdrol als trouwambtenaar in de populaire Nederlandse film 'Voor Eeuwig Verbonden' met een bekende trouwscène die voor veel mensen het toppunt is van romantiek. Loek wordt nu als B.A.B.S. (Bijzonder Ambtenaar Burgerlijke Stand) veel gevraagd voor bruiloften. In zijn privéleven krijgt Loek het ook niet makkelijk als zijn vriendin Anneke een bucketlist wil aflopen.

Meningen over B.A.B.S.

avatar van boermetkiespijn

boermetkiespijn

zondag 28 februari 2021
B.A.B.S. seizoen 1 Ik kan me voorstellen dat er geen donder aan is als het je humor niet is. Mijn humor is het absoluut wel. ****