ad
  • 8.145.116 stemmen

Endeavour

Endeavour seizoen 8?

Zal er een seizoen 8 beschikbaar komen voor de tv-serie Endeavour? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Endeavour.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Endeavour (Seizoen 7) dateert van 2020.

Endeavour Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 8) van Endeavour? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Endeavour seizoen 8 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Endeavour Serie Informatie

Endeavour is een Misdaad / Mystery-serie uit 2012-2020. Het is geregisseerd door Colm McCarthy met onder meer de acteurs Shaun Evans, Roger Allam en James Bradshaw .

De jonge Endeavour Morse zet in de jaren '60 zijn eerste schreden op het speurderspad. Alles begint als de jonge, pientere Morse zich aanmeldt bij de politie van Oxfordshire, waar hij al gauw doorgroeit naar de afdeling misdaadbestrijding. Na een succesvol moordonderzoek neemt de door de wol geverfde inspecteur Fred Thursday Morse onder zijn hoede als een soort pupil. Thursday leert Morse de fijne kneepjes van het vak, en hoe: Morse lost de ene na de andere gecompliceerde moordzaak op. Maar sommige van zijn superieuren zijn niet echt blij met al die successen. En dat zal Morse merken ook.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 4,21 met in totaal 127 stemmen. De serie heeft momenteel 7 seizoenen.