• 8.985.851 stemmen

Rox

Rox seizoen 5?

Zal er een seizoen 5 beschikbaar komen voor de tv-serie Rox? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Rox.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Rox (Seizoen 4) dateert van 2014.

Rox Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 5) van Rox? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Rox seizoen 5 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Rox Serie Informatie

Rox is een Familie-serie uit 2011-2014.

Rick, Olivia en Xavier vormen samen met de biologische superwagen ROX een geheim team. De drie zijn uitgekozen door de overheid en samengebracht om de misdaad te bestrijden. Ze hebben elk hun eigen kwaliteiten: computerkennis, kracht en intelligentie. Hun opdrachtgever is 'de kolonel', die hen inschakelt als er een misdaad opgelost of voorkomen moet worden. De kolonel eindigt zijn opdrachten altijd met de woorden: "Falen is geen optie."

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 2,53 met in totaal 15 stemmen. De serie heeft momenteel 4 seizoenen.