• 8.985.960 stemmen

Oorsprong: Zweden

Ontwikkeld door: Jan Arnald

Met onder meer: Malin Arvidsson, Irene Lindh en Natalie Minnevik

Release datum: dinsdag 27 december 2011

Eerst uitgezonden op: SVT1 (Zweden)

• myLum (Lumière) Bekijk via myLum (Lumière)

Plot Arne Dahl

Arne Dahl is gebaseerd op de bestsellers van de gelijknamige Zweedse schrijver. Het A-team, een gespecialiseerde eenheid binnen de Zweedse politie, wordt vaak 's nachts nog samengesteld uit een eclectische groep van politiemensen en heeft tot taak bijzonder gewelddadige en complexe misdaden te onderzoeken. Deze onderzoeken strekken zich vaak verder dan alle mogelijke grenzen, en treft de politie hard, zowel als collega's onderling en als mensen.

Komt er een Arne Dahl seizoen 3?

Meningen over Arne Dahl

avatar van AniSter

AniSter

zondag 28 juni 2020
Arne Dahl seizoen 1 Hele goede serie rondom een groep politiemensen waarin ieder zijn eigen specialiteit heeft, sommige zelfs een beetje vreemd personage zijn. Naast de misdaadzaken vormt ook het persoonlijke leven van de leden van het team een belangrijk deel van iedere aflevering. Helaas ook hier weer wat domme zetten, zoals bijv. eenmansacties, maar dat schijnt standaard te zijn in dit soort films. Onverwachte wendingen maken de meeste afleveringen weer extra spannend en interessant.

zaterdag 19 augustus 2017
Arne Dahl seizoen 1 Dit vind ik een geweldige serie met goeie personages