• 8.985.830 stemmen

CSI: Crime Scene Investigation

CSI: Crime Scene Investigation seizoen 16?

Zal er een seizoen 16 beschikbaar komen voor de tv-serie CSI: Crime Scene Investigation? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van CSI: Crime Scene Investigation.

Het laatste bij ons bekende seizoen van CSI: Crime Scene Investigation (Seizoen 15) dateert van 2014.

CSI: Crime Scene Investigation Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 16) van CSI: Crime Scene Investigation? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over CSI: Crime Scene Investigation seizoen 16 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

CSI: Crime Scene Investigation Serie Informatie

CSI: Crime Scene Investigation is een Misdaad / Drama-serie uit 2000-2015. Geregisseerd door Kenneth Fink met onder meer de acteurs Laurence Fishburne, Ted Danson en Elisabeth Harnois .

Het gespecialiseerde team van forensische detectives van Crime Scene Investigation in Las Vegas is altijd onmiddellijk ter plekke wanneer een misdaad gepleegd is. Alleen zij heeft de gespecialiseerde kennis en toegang tot complexe technische en wetenschappelijke methodes om uit te puzzelen wie de dader is en voor gerechtigheid te zorgen.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,30 met in totaal 384 stemmen. De serie heeft momenteel 15 seizoenen.