• 8.978.962 stemmen

Genre: Komedie / Familie

Ontwikkeld door: Garry Marshall

Met onder meer: Henry Winkler, Tom Bosley en Marion Ross

Release datum: dinsdag 15 januari 1974

Eerst uitgezonden op: ABC (Verenigde Staten)

Plot Happy Days

Happy Days speelt in de jaren 50 en volgt de familie Cunningham, waaronder hun zoon Richie. Samen met zijn beste vrienden Potsie en Fonzie beleven ze de nodige avonturen op de Jefferson High school. Kinderen komen en gaan, Richie en zijn vrienden gaan studeren of in het leger en krijgen zelfs kinderen.

Komt er een Happy Days seizoen 12?

Meningen over Happy Days

avatar van Bottleneck

Bottleneck

vrijdag 9 december 2016
Happy Days seizoen 1 Werd tot een jaar of twintig terug (?) best vaak uitgezonden. Ietwat knullige maar vermakelijke serie met een paar onvergetelijke personages.

Foxhollywood

zondag 11 november 2018
Happy Days seizoen 1 Werd bij ons thuis altijd naar gekeken. Serie was zeer vermakelijk. Ik denk dus dat ik de meeste afleveringen wel heb gezien.