Mijn Series +

Delocated - Seizoen 3 (2012)

ontwikkeld door Jon Glaser
met Eugene Mirman, Jon Glaser en Nadia Dajani

Nadat ze getuigd hebben tegen de Russische maffia, worden "Jon" en zijn familie in het getuigenbeschermingsprogramma opgenomen. Na een stil bestaan in een anonieme buitenwijk, accepteert "Jon" een aanbod een realityshow over zijn leven te laten maken. Om hun identiteit te beschermen tegen kijkers, waaronder de Russische gangsters, dragen ze vermommingen. Als onderdeel van de deal is het gezin verhuisd naar een luxe appartement in New York City, waar de serie zal worden gefilmd. "Susan", de vrouw van "Jon", concludeert al snel dat het leven van een gemaskeerde reality tv-ster de verkeerde omgeving is voor haar en hun tienerzoon "David." "Jon" heeft keuzes te maken.

1. Lipples
  7. Friend
  8. TB's Mom
  9. Jon Done Gone Nuts
  10. Reunion Show

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.