Mijn Series +

Fat Friends - Seizoen 3 (2004)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Kay Mellor
met Gaynor Faye, Alison Steadman en Janet Dibley

Fat Friends volgt een groep mensen met overgewicht die allen te maken hebben met de absurditeiten omtrent diëten in de hedendaagse tijd. Hoewel iedereen probeert om te gaan met de dagelijkse strubbelingen, lijkt het erop dat deze groep mensen hun overgewicht de schuld geeft van hun falen. Ze ontmoeten elkaar bij een centrum om af te vallen in Leeds dat door Carol gerund wordt. Carol probeert alle cliënten aan het Super Slimmers dieet te krijgen en probeert iedereen bij te staan in hun zoektocht naar een gezondere levensstijl.

1. Eat Your Heart Out
  2. Leggs Over Easy
  3. Food for Thought
  4. Bacon, Bagels and the Bishop
  5. Afters
  6. Food of Love

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.