ad
  • 8.078.888 stemmen

Hamarinn - Seizoen 1 (2009)

Show titel: Hamarinn

IMDb beoordeling: 6,9 (540)

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 4

Datum van release: zondag 4 oktober 2009

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Hamarinn

Afleveringen Seizoen 1 (2009)

1. Aflevering 1

In het IJslandse Fellgebergte valt een graafmachine van een klif. De bestuurder, de 23-jarige Snorri, raakt zwaargewond. De lokale politie krijgt assistentie van de ervaren inspecteur Helgi Marvinsson. Die kent het gebied; hij heeft er in zijn jeugd vaak de zomer doorgebracht.

2. Aflevering 2

Het hangertje dat Snorri om zijn nek droeg, blijkt een helft te zijn van een gouden medaille die hij ooit won bij een atletiektoernooi. Na het toernooi kwam hij destijds met een halve medaille thuis. Zijn familie heeft nooit geweten wat er met de andere helft was gebeurd.

3. Aflevering 3

De gewelddadige dood van de explosievenexpert lijkt een bizar ongeluk te zijn geweest. Dat weerhoudt de pers er niet van het verhaal breed uit te meten. Helgi en Inga komen door al die publiciteit nog zwaarder onder druk te staan om het onderzoek snel af te ronden.

4. Aflevering 4

Dóra is niet alleen overvallen, ze heeft ook nog een overdosis medicijnen genomen. Inga en Helgi gaan naar het ziekenhuis om haar te ondervragen. Als Dóra hoort wat Lárus heeft verklaard over het ongeluk met de graafmachine, begint ze de waarheid te vertellen.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Deze deed het net niet. Wel een voldoende maar ik mis hier een bepaalde vibe. Het is allemaal te simpel gebracht. Net aan de 6.

avatar van nlkink

nlkink

Ik volg de serie momenteel via Ziggo Go. De eerste twee afleveringen heb ik bekeken en ik moet zeggen dat ik de mening van mijn voorganger niet deel. Kan eigenlijk noet wachten om deel drie en vier te bekijken. Voorlopig geef ik vier sterren. Kan natuurlijk zijn dat de tweede helft tegenvalt, maar dan stel ik het bij naar beneden.

avatar van Phantasm

Phantasm

Leuke serie die prima in elkaar is gezet.