Mijn Series +

Hamarinn - Seizoen 1 (2009)

Alternatieve titel: The Cliff

IJsland
Drama / Mystery

met Björn Hlynur Haraldsson, Dóra Jóhannsdóttir en Hilmar Jonsson

Helgi Marvinsson is een ervaren politie-inspecteur uit Reykjavik, die naar het platteland wordt geroepen om te assisteren bij het onderzoek naar een moordaanslag. Of is het een ongeluk? Een van de arbeiders bij een bouwproject voor een hoogspanningscentrale is met een graafmachine van een hoge rots getuimeld. Helgi zal moeten samenwerken met de jonge, onervaren Inga Aradottir. Naarmate het onderzoek vordert, lijkt de zaak steeds ingewikkelder te worden.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
avatar van DjFrankie
Deze deed het net niet. Wel een voldoende maar ik mis hier een bepaalde vibe. Het is allemaal te simpel gebracht. Net aan de 6.

avatar van nlkink
Ik volg de serie momenteel via Ziggo Go. De eerste twee afleveringen heb ik bekeken en ik moet zeggen dat ik de mening van mijn voorganger niet deel. Kan eigenlijk noet wachten om deel drie en vier te bekijken. Voorlopig geef ik vier sterren. Kan natuurlijk zijn dat de tweede helft tegenvalt, maar dan stel ik het bij naar beneden.

avatar van Phantasm
Leuke serie die prima in elkaar is gezet.