Mijn Series +

Hamarinn - Seizoen 2 (2014)

Alternatieve titel: The Cliff

IJsland
Drama / Mystery

met Björn Hlynur Haraldsson , Atli Rafn Sigurðsson en Heida Reed

Helgi Marvinsson is een ervaren politie-inspecteur uit Reykjavik, die naar het platteland wordt geroepen om te assisteren bij het onderzoek naar een moordaanslag. Of is het een ongeluk? Een van de arbeiders bij een bouwproject voor een hoogspanningscentrale is met een graafmachine van een hoge rots getuimeld. Helgi zal moeten samenwerken met de jonge, onervaren Inga Aradottir. Naarmate het onderzoek vordert, lijkt de zaak steeds ingewikkelder te worden.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
avatar van DjFrankie
Wat een verschil met s1. Dit is veel beter. Spannender. En sneller.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)

avatar van Phantasm
Ik vond seizoen 1 toch stukken beter dan deze seizoen 2. Vond deze wat saai overkomen.