Mijn Series +

Monster - Seizoen 1 (2017)

Noorwegen
Mystery / Thriller

ontwikkeld door Anne Sewitsky en Hans Christian Storrøsten
met Ingvild Holthe Bygdnes, Jakob Oftebro en Bjørn Sundquist

Een vermist meisje uit een zeer religieuze gemeenschap en haar vriendje worden dood aangetroffen. Detective Hedda Hersoug keert terug naar haar geboortedorp, om een rustig leven te leiden, maar wordt gedwongen om samen te werken met de individualistische Joel Dreyer. Samen krijgen ze de opdracht om een seriemoordenaar op te sporen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
Meestal zijn ze erg goed de series uit het hoge noorden maar deze ook maar met pijn en moeite een magere 5 dus 2.5*

avatar van Dorstigjimmyke
Veel te veel clichés. Waarom moet bij een seriemoordenaar altijd iemand zijn/haar familielid betrokken zijn. Nu is het weer de moeder die in het verleden mogelijk vermoord is.

avatar van DjFrankie
Geweldige omgeving in het hoge noorden van Noorwegen. Verhaal is echter minder interessant als vergelijkbare noordelijke crimi’s.