Mijn Series +

El Chapo - Seizoen 2 (2016)

ontwikkeld door Silvana Aguirre en Carlos Contreras
met Marco de la O, Alejandro Aguilar en Humberto Busto

Een blik op het leven van de beruchte Mexicaanse drugsbaron El Chapo, die pas vorig jaar werd opgepakt. Joaquín Guzmán Loera, zoals hij in het echt heet, kan gezien worden als de Pablo Escobar van deze tijd. Hij verdiende een godsvermogen met drugs en wist een aantal keer op spectaculaire wijze te ontsnappen.

1. Aflevering 1
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
avatar van joy4ever
Waar het bij seizoen 1 nog een beetje "zoeken" was gaan in seizoen 2 werkelijk alle registers open. Erg tof. Liefhebbers van Narcos mogen dit imo niet overslaan. Erg goed. Fijn dat er nog een 3e seizoen komt. Ik ben fan!

geweldige serie seizoen 3 is ook uit

avatar van hoffhaan