Mijn Series +

Den Fördömde - Seizoen 1 (2010)

Alternatieve titel: Sebastian Bergman, De Verdoemde

Zweden
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Michael Hjorth en Hans Rosenfeldt
met Rolf Lassgård, Tomas Laustiola en Moa Silén

Sebastian Bergman is een van de betere forensisch psychologen en profilers bij de politie. Hij is een rokkenjager en doet graag politiek incorrecte uitspraken. Alles verandert als hij Lilly leert kennen. Ze trouwen en krijgen een dochter. Zijn carrière verloopt voorspoedig. Dan slaat het noodlot toe: op 26 december 2004 verliest Sebastian zijn vrouw en dochter bij de tsunami in Thailand. Hierna is hij nog maar een schim van zijn vroegere zelf. Hij leidt een zelfdestructief leven zonder werk, vrienden en familie, en doet alles om zijn verdriet te verbergen. Dan raakt hij toch weer betrokken bij een moordonderzoek.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.