Mijn Series +

Drama / Horror
Miniserie, 330 minuten

ontwikkeld door Joe Ahearne en Nick Collins
met Martin Shaw, Rick Warden en Siobhan Finneran

De gedoemden nemen er niet langer genoegen mee om in de hel te branden en er is één man die ze moeten vernietigen om vrij te kunnen zijn; de predikant Father Jacob. Father Jacob is door het Vaticaan aangesteld als duiveluitbanner, een taak die hij tegen wil en dank op zich neemt en zwaarder blijkt dan hij ooit had durven denken. Als zijn leerling Vimal op brute wijze wordt vermoord, wordt het spel voor Jacob steeds gevaarlijker. Hij moet zijn weg zien te vinden tussen de angstaanjagende wereld van de demonen, het politieke en hiërarchische machtsspel van de kerk en de cynische politie van Londen en intussen vechten voor zijn leven.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.