Mijn Series +

Thriller
Miniserie, 180 minuten

ontwikkeld door Ulrik Imtiaz Rolfsen
met Adil Khan, Kaia Varjord en Jarl E. Goli

Javar is een hardwerkende rechtenstudent die een dubbelleven leidt. Aan de ene kant is hij gewoon een inwoner van Oslo, met een Noorse vriendin. Aan de andere kant moet hij voor zijn conservatieve Pakistaanse familie de plichtsgetrouwe zoon spelen. Het kost hem heel wat moeite om iedereen tevreden te houden. Dan stuit hij bij toeval op een enorme fraudezaak waarbij meer dan 50 taxi-eigenaars betrokken zijn. Alsof dat nog niet erg genoeg is, ontdekt hij dat er ook meerdere hooggeplaatste personen in het complot zitten.

1. Del 1
  2. Del 2
  3. Del 3
  4. Del 4

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.