ad
  • 8.077.429 stemmen

Trust Me - Seizoen 1 (2017)

Show titel: Trust Me

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 4

Datum van release: dinsdag 8 augustus 2017

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Trust Me

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

1. Aflevering 1

Cath Hardacre, verpleegkundige, wordt tot het uiterste gedreven en neemt de identiteit van haar beste vriend, een Eerste Hulp arts, aan. Ze weet onder haar nieuwe identiteit een baan te krijgen op een afdeling die dreigt te falen.

2. Aflevering 2

Cath merkt dat ze langzaamaan verliefd wordt op Andy maar vraagt zich af hoe ze ooit iets met hem zou kunnen opbouwen aangezien haar hele leven een leugen is. Een ontmoeting met iemand uit haar verleden lijkt haar in de problemen te gaan brengen.

3. Aflevering 3

Andy zal een belangrijke keuze moeten maken nu hij achter de waarheid is gekomen. Een fatale fout op het werk zorgt er ondertussen voor dat Andy gedwongen wordt te kiezen tussen het verraden van Cath of dieper in de leugen meegaan.

4. Aflevering 4

Niet alleen het privéleven van Cath maar ook haar professionele leven wordt langzaamaan afgebroken. Zeker nu Karl in Edinburgh is gearriveerd wordt het lastig voor Cath.

avatar van Decec

Decec