Mijn Series +

Hier Zijn de Van Rossems - Seizoen 2 (2016)

Nederland
Reality

ontwikkeld door Bernard van den Bosch
met Maarten van Rossem, Sis van Rossem en Vincent van Rossem

In deze serie verkent historicus Maarten van Rossem samen met zijn zus Sis en zijn broer Vincent iedere week een stad in Nederland of directe omgeving. De drie Van Rossems laten elkaar plekken of objecten zien die de anderen nog niet (zo goed) kennen en vertellen elkaar de verhalen die daarbij horen. Maarten doet dat vanuit zijn specialiteit, geschiedenis, Sis als kunsthistorica en Vincent is expert op het gebied van architectuur. De Van Rossems zijn alle drie uitstekende verhalenvertellers. Daarnaast staan ze bekend om hun relativerende toon en droge humor. De drie zijn het lang niet altijd met elkaar eens.

1. Den Haag
  2. Enkhuizen
  3. Keulen
  4. Haarlem
  5. Arnhem
  6. Brussel

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.