Mijn Series +

Wolfblood - Seizoen 3 (2014)

Verenigd Koninkrijk
Fantasy / Drama

ontwikkeld door Debbie Moon
met Bobby Lockwood, Kedar Williams-Stirling en Leona Vaughan

Het is tegenwoordig al lastig zat om als tiener door het leven te gaan. Voor de veertienjarige Maddy Smith is het nog veel lastiger. Ze is namelijk lid van de Wolfblood familie, een clan die bestaat uit mensen die tevens wolven krachten bezitten. Ze houdt van al haar krachten zoals extreme snelheid, kracht en sierlijkheid, maar deze krachten hebben ook een negatieve kant. De geheimen en problemen die deze krachten met zich meebrengen kan Maddy niet goed gebruiken. Al snel wordt duidelijk dat Maddy niet de enige Wolfblood is en dat de Wolfbloods daarnaast ook vele vijanden kennen.

1. Ulterior Motives
  2. Alpha Material
  3. With Friends Like These
  4. Wolfblood Is Thicker Than Water
  5. The Dark Ages
  6. Who's Afraid of the Big Bad Wolf?
  7. Wolves Amongst Us
  8. Dark of the Rune
  9. The Cure
  10. The Cult of Tom
  11. The Suspicions of Mr Jeffries
  12. Cerberus
  13. Moonrise

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.