Mijn Series +

Vrienden voor het Leven - Seizoen 1 (1991)

Nederland

ontwikkeld door Alex Shearer en Peter Lusse
met Peter Lusse, Mary-Lou van Steenis en Edmond Classen

Vrienden voor het leven draait om de gebeurtenissen van het samenwonende stel Eddie Veenstra en Ellen van den Berg. Peter is een simpele, voetballende man met een kantoorbaan en komt uit een eenvoudig milieu, compleet met overbezorgde moeder en nuchtere vader. Ellen is daarentegen een ruimdenkende vrouw en komt uit een rijk gezin. Deze grote verschillen tussen de twee komen keer op keer weer naar voren.

1. Hartewens?
  10. Concurrentiestrijd
  11. Vlinders
  12. Een Eigen Huis
avatar van Mescaline
Jammer dat alleen seizoen 1 erop staat, Vrienden Voor het Leven was typisch een serie die moest groeien. Het eerste seizoen is leuk maar de echte kwaliteit kwam pas in de latere seizoenen.

Heb wel redelijk wat afleveringen gezien en vond het altijd hilarisch.

avatar van theo79
Erg leuke en grappige serie destijds.