Mijn Series +

Frankrijk
Misdaad

ontwikkeld door Clothilde Jamin, Robert Dannenberg en Stefan Scheich
met Clément Manuel, Sagamore Stévenin en Mathilde Lebrequier

De Franse politieman Alexandre Falco ontwaakt na 22 jaar plotseling uit een coma. Alles om hem heen is veranderd. Hij is vervreemd van zijn vrouw en dochter Pauline, die nog een baby was toen hij in coma raakte. Ook de opsporingstechnieken in het politievak zijn helemaal anders dan hij gewend was. De politiechef biedt Falco een vervroegd pensioen aan, maar daar wil hij niets van weten. Hij wil aan de slag.

1. Double Oeine: 1ère Partie
  2. Double Peine: 2ème Partie
  3. Asphyxie
  4. Dernière danse
  5. Loin des Yeux
  6. Le Poids du Silence
  7. Faux-semblants
  8. Parabellum
Met afstand het minste seizoen het speelt ook mee dat de twist dat hij 20 jaar in coma heeft geleden geen invloed meer op Falco heeft.