Mijn Series +

Teachers - Seizoen 2 (2002)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

ontwikkeld door Tim Loane
met Andrew Lincoln, Navin Chowdhry en Nina Sosanya

Teachers speelt zich af op Summerdown School in Bristol, Engeland. De docenten op deze school gedragen zich alles behalve voorbeeldig en zijn geregeld nog kinderachtiger dat de studenten die ze moeten opleiden. Zo is de Engels docent Simon helemaal niet geschikt voor het vak en komt hij geregeld in de problemen terecht. Susan, de wiskunde docente, heeft altijd advies voor iedereen en wil met iedereen bevriend raken. Jenny, docente Engels, heeft nogal een grote mond en keurt het gedrag van Simon af. Brian en Kurt zijn docent gymnastiek en informatica maar halen constant rare fratsen uit en vertonen nogal vreemd gedrag.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.