Mijn Series +

Broad City - Seizoen 3 (2016)

ontwikkeld door Ilana Glazer en Abbi Jacobson
met Abbi Jacobson, Ilana Glazer en Hannibal Buress

In Broad City volg je Ilana en Abbi, twee joodse vrouwen in hun twintiger jaren, die de tegenslagen van onbedachtzaamheid en frivoliteit in New York City ervaren. Ze weten van de kleinste en nietszeggende gebeurtenissen iets hysterisch en verontrustends te maken. Ilana probeert werk zo veel mogelijk te vermijden terwijl zij haar meedogenloze hedonisme nastreeft. En Abbi probeert carrière te maken als illustrator, maar wordt vaak afgeleid door Ilana's grappenmakerij.

1. Two Chainz
  7. B&B-NYC
  8. Burning Bridges
  9. Getting There
  10. Jews on a Plane
Derde en meteen beste seizoen van deze wat onderschatte comedyreeks. Abbi en Ilana, de twee hoofdpersonages, zijn geweldig grappig en charmant.

Aflevering 5 bevat de meest onverwachte guest appearance uit de tv-geschiedenis

avatar van Pinguin#13
Twee hilarische, iconoclastische übervrouwen die lak hebben aan alles en hun geheel eigen soort humor uitvinden. Daarin geregeld scènes waarbij ik som met krampen in de buik, wenend van het lachen over de grond rolde… ik denk dan spontaan aan de creepy slotenmaker.

De cameo's zijn inderdaad opmerkelijk (en dan heb ik het merendeel waarschijnlijk niet eens herkend). Blake Griffin (van de (toen nog) Clippers die zomaar in een knettergekke sexscène opduikt!!!!!! Wow.
De meisjes blijven je verrassen.

Leuk begingeneriekje ook… Heel de aflevering dat ze op mushrooms trippen is ronduit geniaal. Topserie. Bingemateriaal.